Veelgestelde vragen webshop
Betalen
We willen dat je veilig en met plezier winkelt. Daarom gebruiken we alleen betaalsystemen die gebruik maken van de meest betrouwbare systemen. Hieronder vind je alle mogelijke betaalmethoden binnen Nederland en België terug, zodat je de betaalmethode kunt kiezen die het beste bij je past.
- Vooraf betalen: iDeal (Binnen EU)
Gemakkelijk en veilig, betalen via iDeal. Deze optie kun je kiezen als je online via je bank wil betalen.
- Vooraf betalen: Creditcard (Wereldwijd)
Een snelle en veilige betalingsmogelijkheid is het betalen met een creditcard (Mastercard, Visa of American Express).
- Vooraf betalen: PayPal (Wereldwijd)
Je kan ook betalen met het saldo dat op je PayPal-account staat. Je logt simpelweg in via je PayPal-account en betaalt in slechts enkele stappen met je PayPal-saldo.
Bezorgen
Voor bestellingen met een waarde tot € 50,- brengen wij € 6,95 verzendkosten in rekening. Bestellingen met een waarde vanaf € 50,- worden gratis verzonden.
Dit geldt voor bestellingen die verzonden worden naar Nederland, België en Duitsland
Dit is natuurlijk erg vervelend en zeker niet de bedoeling. Je kunt het product uiteraard kosteloos terugsturen en we zullen ervoor zorgen dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt. Neem hiervoor wel nog even contact op met onze klantenservice via de mail of Whatsapp. Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestelnummer bij de hand te houden.
Nee, je kan helaas niet kiezen op welke dag je bestelling wordt bezorgd. Dit is afhankelijk van Post NL.
Hier kunnen een twee dingen aan de hand zijn:
- Het kan gebeuren dat een track & trace nummer niet direct na ontvangst werkt. Probeer het na een uurtje nog eens. Als deze dan nog niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.
- Er is een verkeerde combinatie van postcode en adres ingevuld tijdens het bestellen. Neem contact op met onze klantenservice.
Het kan zijn dat deze e-mail in je spambox is beland. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestelnummer bij de hand te houden.
Dat kan uitsluitend met PostNL, mits je betaalt met iDeal of PayPal. Betaal je met creditcard dan kan dit niet. Hier dienen het factuuradres en afleveradres namelijk gelijk te zijn.
Kijk eerst of je de locatie van je bestelling kan achterhalen met je track & trace. Deze vind je in de verzendbevestiging. Hieronder vind je de pagina’s waar je het traceernummer kunt invullen:
www.postnl.nl
- Geeft de track & trace geen antwoord op je vraag? Kijk dan of onderstaande levertijd + 2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend bevestiging per e-mail hebt ontvangen.
- Zijn er meer dan 2 werkdagen verstreken boven op de standaard levertijd? Neem dan contact met ons op. Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestelling ID bij de hand te houden.
Annuleren
Je kan alleen een bestelling annuleren als deze nog niet verzonden is door ons. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Indien de bestelling al is verstuurd dan is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Deze kan je wel nog retourneren, de kosten hiervoor zijn voor eigen rekening.
Retourneren
Vraag een retourformulier aan bij onze klantenservice via mail of Whatsapp. Print het retourformulier uit en voeg deze bij de producten in een verzenddoos. Zo weten wij dat de retourzending van jou is én kunnen wij de retourzending sneller afhandelen. Heb je een gratis product bij jou te retourneren product(en) ontvangen? Vergeet deze dan niet bij de retourzending te voegen.
Pak de producten goed in om schade te voorkomen en verzend deze naar:
Natural Hairlounge
Postbus 84065
3009 CB Rotterdam
Naturalhairlounge.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij naturalhairlounge.nl aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen.
Wij adviseren het bewijs van afgifte met de track & trace van de vervoerder te bewaren. Zo kunnen wij samen altijd achterhalen waar je pakketje zich bevindt.
Een retourzending wordt doorgaans binnen 3-5 werkdagen verwerkt. Heb je na 5 werkdagen nog geen bericht gehad dat je retourzending is ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Je ontvangt van ons een retouretiket om het defecte product gratis terug te sturen. Nadat we het product hebben ontvangen zullen we deze controleren alvorens er een vervangend product wordt opgestuurd.
Ook bij het opsturen van een vervangend product, ontvang je een verzendbevestiging.
De kosten om producten retour te sturen zijn voor eigen rekening. Je ontvangt dus geen verzendkosten terug. Betreft het een garantie of een defect product, lees dan hieronder verder.
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.
Producten zoals shampoo’s, conditioners en stylingproducten mag je bekijken en de verpakking uiteraard lezen, maar open het product niet als je het aankoopbedrag terug wenst te ontvangen.
Kappersproducten en tools (zoals stijltangen, föhns, tondeuses en scharen) mag je uit de doos halen en van alle kanten bekijken. Als je het volledige aankoopbedrag terug wilt ontvangen mag je de tool niet gebruiken.
Make-up, beautyproducten mag je bekijken en de verpakking uiteraard lezen. Wens je het aankoopbedrag terug te ontvangen dan mag je het niet gebruiken om redenen van gezondheidsbescherming/hygiëne.
Het uitgangspunt is dat je de producten slechts mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een fysieke winkel zou doen.
Voor het beoordelen van de genoemde artikelen is het niet nodig om de verpakking te openen en/of het product te gebruiken. Na opening en/of gebruik van deze producten kan het zo zijn dat deze niet meer in verkoopbare staat zijn, waardoor de waardevermindering kan oplopen tot 100%.
Neem voor de zekerheid eerst contact op met onze klantenservice.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
Onze contactgegevens zijn:
Natural Hairlounge
Postbus 84065
3009 CB Rotterdam
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling terug. Wij mogen wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat er is aangetoond dat deze zijn opgestuurd. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht.